FAQ

Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

1. W przypadku zamówienia bez rejestracji, informację o zmianie statusu otrzymują Państwo na e-maila podanego w zamówieniu. Można również wejść na formularz zamówień i zwrotów: i po wpisaniu odpowiednich danych sprawdzić status swojego zamówienia.
2. Jeśli posiadają Państwo zarejestrowane konto na naszym sklepie internetowym, status zamówienia można sprawdzić logując się do swojego profilu. Otrzymują również Państwo informację pocztą elektroniczną.

Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz przesunąć termin realizacji zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta e-mailowo lub telefonicznie.

Nie mogę zalogować się do Mojego konta, co robić?

Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego konta, sprawdź czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Jeśli nie, wygeneruj nowe hasło za pomocą przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Na twój adres e-mail zostanie wysłany link generujący nowe hasło. Po kliknięciu w niego, zostaniesz przekierowany do strony, na której wpiszesz nowe hasło. Jeśli mimo tego nie możesz się zalogować – skontaktuj się z nami!

Zapomniałem swoje hasło. Jak je odzyskać?

Przejdź na stronę logowania i kliknij „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami. Następnie sprawdź swoją pocztę i zresetuj hasło przez link, który zostanie wyświetlony w wiadomości.

Założyłem konto klienta, ale nie otrzymałem e-maila z linkiem potwierdzającym. Co mam zrobić?

Proszę sprawdzić czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM. Jeżeli jednak link potwierdzający nie dotarł, proszę skontaktować się z nami telefonicznie.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależny jest od wielu różnych czynników, np. wagi, rozmiaru, liczby a także kwoty złożonego zamówienia. Oprócz tego kwota zależna jest również od formy przesyłki, formy zapłaty i wybranego przewoźnika. Więcej informacji na ten temat uzyskasz na stronie

W jakich miastach realizowana jest dostawa?

Dostawa realizowana jest na terenie całej polski za pomocą firm kurierskiej

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie przewoźnika. Więcej informacji o czasie dostawy znajdziesz na stronie

Gdzie znajduje się siedziba sklepu?

Nasza siedziba znajduje się w Tarnowie przy ulicy Hodowlanej 9.

Co jeżeli wybrałem produkt, który nie posiada opcji "Dodaj do koszyka"?

Nie wszystkie produkty można zakupić w sklepie internetowym. Niektóre z nich posiadają informację „Towar na zamówienie. Skontaktuj się z nami”. Jest to informacja o tym, że towar jest dostępny tylko po wcześniejszym jego zamówieniu i jego cena również może ulec zmianie. W celu złożenia takiego zamówienia należy wcześniej skontaktować się telefonicznie. Takie produkty nie posiadają opcji „Dodaj do koszyka”.

Zapisałem się do newslettera i dostałem kod promocyjny na 21zł, ale nie mogę go zrealizować. Dlaczego?

Każdy kto zapisze się do newslettera otrzymuje kod promocyjny. Kod ten należy wpisać w koszyku przed rozpoczęciem składania zamówienia. Jeżeli po wpisaniu kod dalej nie nalicza rabatu, sprawdź czy kwota zamówienia jest równa 200zł lub wyższa. Kod można zrealizować tylko na zamówienia powyżej 200zł.

Zapisałem się do newslettera i nie dostałem kodu rabatowego na 21zł. Co mam zrobić?

Proszę sprawdzić czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM. Jeżeli jednak kod rabatowy nie dotarł, proszę skontaktować się z nami telefonicznie.

Nie chcę już otrzymywać newslettera, co mam zrobić?

Aby wypisać się z newslettera zaloguj się do swojego Panelu klienta i w zakładce „Subskrypcje newslettera” odznacz pole z newsletterem i kliknij przycisk „Zapisz”. Jeżeli nie masz założonego konta klienta, w treści wiadomości newslettera, którą otrzymujesz na skrzynkę pocztową, na dole znajduje się link, dzięki któremu możesz wypisać się z subskrypcji. Możesz również skontaktować się z nami.

Kupiłem produkt, ale nie odpowiada mi on i chcę go zwrócić. Jak to zrobić?

Każdemu klientowi przysługuje termin 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Proszę skontaktować się z nami, spakować towar i wysłać wraz z wypełnionym formularzem zwrotnym, który jest dołączony do każdej przesyłki. Produkt który podlega zwrotowi nie może być uszkodzony/rozpakowany. W przypadku rezygnacji z produktu, sklep zwraca pieniądze na konto klienta bez kosztów przesyłki.

Kupiłem produkt, ale chcę wymienić go np. na inny kolor. Co zrobić?

Proszę skontaktować się z nami, spakować towar i wysłać na nasz adres. Produkt, który podlega wymianie nie może być uszkodzony/rozpakowany. W przypadku gdy klient zechce wymienić produkt na inny, sklep zwraca pieniądze na konto klienta bez kosztów przesyłki.

Kupiłem produkt, ale jest on uszkodzony (ułamany, brak elementu). Co zrobić?

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem numeru telefonu lub poprzez wiadomość e-mail i zgłoś reklamację. Możesz również utworzyć zgłoszenie do zamówienia po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Po zapoznaniem się ze sprawą i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar należy spakować i wysłać na nasz adres (chyba że w toku sprawy zostanie uzgodnione inaczej). Wyślemy nowy produkt lub zwrócimy pieniądze na konto klienta wraz z kosztami przesyłki.

Kupiłem produkt i mam problem z korzystaniem z niego. Co zrobić?

Można zadawać pytania techniczne na temat naszych produktów za pomocą formularza kontaktowego, a nasi specjaliści ds. produktów odpowiedzą na Twoje pytanie w możliwie najbardziej precyzyjny sposób.

Napisz do nas