Na zdrowie -10%

Brand hero

Koszyk

( 0 rzeczy )

Nie masz produkt贸w w koszyku.

FAQ

  • Jak sprawdzi膰 status swojego zam贸wienia?

    1. W przypadku zam贸wienia bez rejestracji, informacj臋 o zmianie statusu otrzymuj膮 Pa艅stwo na e-maila podanego w zam贸wieniu. Mo偶na r贸wnie偶 wej艣膰 na formularz zam贸wie艅 i zwrot贸w: i po wpisaniu odpowiednich danych sprawdzi膰 status swojego zam贸wienia.
    2. Je艣li posiadaj膮 Pa艅stwo zarejestrowane konto na naszym sklepie internetowym, status zam贸wienia mo偶na sprawdzi膰 loguj膮c si臋 do swojego profilu. Otrzymuj膮 r贸wnie偶 Pa艅stwo informacj臋 poczt膮 elektroniczn膮.

  • Czy mog臋 przesun膮膰 termin realizacji zam贸wienia?

    Tak, je艣li z jakiego艣 powodu chcesz przesun膮膰 termin realizacji zam贸wienia skontaktuj si臋 z naszym Dzia艂em Obs艂ugi Klienta e-mailowo lub telefonicznie.

  • Nie mog臋 zalogowa膰 si臋 do Mojego konta, co robi膰?

    Je偶eli nie mo偶esz zalogowa膰 si臋 do swojego konta, sprawd藕 czy nie masz wci艣ni臋tego klawisza Caps Lock. Je艣li nie, wygeneruj nowe has艂o za pomoc膮 przycisku 鈥濶ie pami臋tasz has艂a?鈥. Na tw贸j adres e-mail zostanie wys艂any link generuj膮cy nowe has艂o. Po klikni臋ciu w niego, zostaniesz przekierowany do strony, na kt贸rej wpiszesz nowe has艂o. Je艣li mimo tego nie mo偶esz si臋 zalogowa膰 鈥 skontaktuj si臋 z nami!

  • Zapomnia艂em swoje has艂o. Jak je odzyska膰?

    Przejd藕 na stron臋 logowania i kliknij 鈥濶ie pami臋tasz has艂a?鈥 oraz post臋puj zgodnie z podanymi instrukcjami. Nast臋pnie sprawd藕 swoj膮 poczt臋 i zresetuj has艂o przez link, kt贸ry zostanie wy艣wietlony w wiadomo艣ci.

  • Za艂o偶y艂em konto klienta, ale nie otrzyma艂em e-maila z linkiem potwierdzaj膮cym. Co mam zrobi膰?

    Prosz臋 sprawdzi膰 czy wiadomo艣膰 nie trafi艂a do folderu SPAM. Je偶eli jednak link potwierdzaj膮cy nie dotar艂, prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z nami telefonicznie.

  • Jaki jest koszt wysy艂ki?

    Koszt wysy艂ki zale偶ny jest od wielu r贸偶nych czynnik贸w, np. wagi, rozmiaru, liczby a tak偶e kwoty z艂o偶onego zam贸wienia. Opr贸cz tego kwota zale偶na jest r贸wnie偶 od formy przesy艂ki, formy zap艂aty i wybranego przewo藕nika. Wi臋cej informacji na ten temat uzyskasz na stronie

  • Jak d艂ugo trwa realizacja zam贸wienia?

    Je偶eli zam贸wienie zostanie z艂o偶one do godziny 12:00, przesy艂ka zostanie nadana jeszcze w tym samym dniu roboczym. Je偶eli zostanie z艂o偶ona po godzinie 12:00 wys艂ana zostanie ona w kolejnym dniu roboczym. W weekendy i 艣wi臋ta nie nadajemy przesy艂ek.

  • W jakich miastach realizowana jest dostawa?

    Dostawa realizowana jest na terenie ca艂ej polski za pomoc膮 firm kurierski oraz Poczty Polskiej.

  • Jak d艂ugo trwa dostawa zam贸wienia?

    Czas dostawy uzale偶niony jest od wybranego przez Ciebie przewo藕nika. Wi臋cej informacji o czasie dostawy znajdziesz na stronie

  • Czy mog臋 odebra膰 zam贸wienie w sklepie stacjonarnym?

    Tak, mog膮 Pa艅stwo odebra膰 zam贸wienie w naszej siedzibie przy ul. Hodowlanej 9 w Tarnowie, po wcze艣niejszym uzgodnieniu z obs艂ug膮 sklepu.

  • Gdzie znajduje si臋 siedziba sklepu?

    Nasza siedziba znajduje si臋 w Tarnowie przy ulicy Hodowlanej 9.

  • Co je偶eli wybra艂em produkt, kt贸ry nie posiada opcji "do koszyka"?

    Nie wszystkie produkty mo偶na zakupi膰 w sklepie internetowym. Niekt贸re z nich posiadaj膮 informacj臋 鈥濼owar na zam贸wienie. Skontaktuj si臋 z nami鈥. Jest to informacja o tym, 偶e towar jest dost臋pny tylko po wcze艣niejszym jego zam贸wieniu i jego cena r贸wnie偶 mo偶e ulec zmianie. W celu z艂o偶enia takiego zam贸wienia nale偶y wcze艣niej skontaktowa膰 si臋 telefonicznie. Takie produkty nie posiadaj膮 opcji 鈥濪odaj do koszyka鈥.

  • Zapisa艂em si臋 do newslettera i dosta艂em kod promocyjny na 13z艂, ale nie mog臋 go zrealizowa膰. Dlaczego?

    Ka偶dy kto zapisze si臋 do newslettera otrzymuje kod promocyjny. Kod ten nale偶y wpisa膰 w koszyku przed rozpocz臋ciem sk艂adania zam贸wienia. Je偶eli po wpisaniu kod dalej nie nalicza rabatu, sprawd藕 czy kwota zam贸wienia jest r贸wna 200z艂 lub wy偶sza. Kod mo偶na zrealizowa膰 tylko na zam贸wienia powy偶ej 200z艂.

  • Zapisa艂em si臋 do newslettera i nie dosta艂em kodu rabatowego na 13z艂. Co mam zrobi膰?

    Prosz臋 sprawdzi膰 czy wiadomo艣膰 nie trafi艂a do folderu SPAM. Je偶eli jednak kod rabatowy nie dotar艂, prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z nami telefonicznie.

  • Nie chc臋 ju偶 otrzymywa膰 newslettera, co mam zrobi膰?

    Aby wypisa膰 si臋 z newslettera zaloguj si臋 do swojego Panelu klienta i w zak艂adce 鈥濻ubskrypcje newslettera鈥 odznacz pole z newsletterem i kliknij przycisk 鈥瀂apisz鈥. Je偶eli nie masz za艂o偶onego konta klienta, w tre艣ci wiadomo艣ci newslettera, kt贸r膮 otrzymujesz na skrzynk臋 pocztow膮, na dole znajduje si臋 link, dzi臋ki kt贸remu mo偶esz wypisa膰 si臋 z subskrypcji. Mo偶esz r贸wnie偶 skontaktowa膰 si臋 z nami.

  • Kupi艂em produkt, ale nie odpowiada mi on i chc臋 go zwr贸ci膰. Jak to zrobi膰?

    Ka偶demu klientowi przys艂uguje termin 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z nami, spakowa膰 towar i wys艂a膰 wraz z wype艂nionym formularzem zwrotnym, kt贸ry jest do艂膮czony do ka偶dej przesy艂ki. Produkt kt贸ry podlega zwrotowi nie mo偶e by膰 uszkodzony/rozpakowany. W przypadku rezygnacji z produktu, sklep zwraca pieni膮dze na konto klienta bez koszt贸w przesy艂ki.

  • Kupi艂em produkt, ale chc臋 wymieni膰 go np. na inny kolor. Co zrobi膰?

    Prosz臋 skontaktowa膰 si臋 z nami, spakowa膰 towar i wys艂a膰 na nasz adres. Produkt, kt贸ry podlega wymianie nie mo偶e by膰 uszkodzony/rozpakowany. W przypadku gdy klient zechce wymieni膰 produkt na inny, sklep zwraca pieni膮dze na konto klienta bez koszt贸w przesy艂ki.

  • Kupi艂em produkt, ale jest on uszkodzony (u艂amany, brak elementu). Co zrobi膰?

    Skontaktuj si臋 z nami za po艣rednictwem numeru telefonu lub poprzez wiadomo艣膰 e-mail i zg艂o艣 reklamacj臋. Mo偶esz r贸wnie偶 utworzy膰 zg艂oszenie do zam贸wienia po zalogowaniu si臋 do Panelu Klienta. Po zapoznaniem si臋 ze spraw膮 i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, towar nale偶y spakowa膰 i wys艂a膰 na nasz adres (chyba 偶e w toku sprawy zostanie uzgodnione inaczej). Wy艣lemy nowy produkt lub zwr贸cimy pieni膮dze na konto klienta wraz z kosztami przesy艂ki.

  • Kupi艂em produkt i mam problem z korzystaniem z niego. Co zrobi膰?

    Mo偶na zadawa膰 pytania techniczne na temat naszych produkt贸w za pomoc膮 formularza kontaktowego, a nasi specjali艣ci ds. produkt贸w odpowiedz膮 na Twoje pytanie w mo偶liwie najbardziej precyzyjny spos贸b.

艁adowanie...
Napisz do nas