Brand hero

Koszyk

( 0 rzeczy )

Nie masz produktów w koszyku.

Najczęściej zadawane pytania

Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

1. W przypadku zamówienia bez rejestracji, informację o zmianie statusu otrzymują Państwo na e-maila podanego w zamówieniu. Można również wejść na stronę: https://www.sklepogrodniczy.pl/sales/guest/form/ i po wpisaniu odpowiednich danych sprawdzić status swojego zamówi......

Czy mogę przesunąć termin realizacji zamówienia?

Tak, jeśli z jakiegoś powodu chcesz przesunąć termin realizacji zamówienia skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta e-mailowo lub telefonicznie....

Nie mogę zalogować się do Mojego konta, co robić?

Jeżeli nie możesz zalogować się do swojego konta, sprawdź czy nie masz wciśniętego klawisza Caps Lock. Jeśli nie, wygeneruj nowe hasło za pomocą przycisku „Nie pamiętasz hasła?”....

Zapomniałem swoje hasło. Jak je odzyskać?

Przejdź na stronę logowania i kliknij „Nie pamiętasz hasła?” oraz postępuj zgodnie z podanymi instrukcjami. Następnie sprawdź swoją pocztę i zresetuj hasło przez link, który zostanie wyświetlony w wiadomości....

Założyłem konto klienta, ale nie otrzymałem e-maila z linkiem potwierdzającym. Co mam zrobić?

Proszę sprawdzić czy wiadomość nie trafiła do folderu SPAM. Jeżeli jednak link potwierdzający nie dotarł, proszę skontaktować się z nami telefonicznie....

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależny jest od wielu różnych czynników, np. wagi, rozmiaru, liczby a także kwoty złożonego zamówienia. Oprócz tego kwota zależna jest również od formy przesyłki, formy zapłaty i wybranego przewoźnika....

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00, przesyłka zostanie nadana jeszcze w tym samym dniu roboczym. Jeżeli zostanie złożona po godzinie 12:00 wysłana zostanie ona w kolejnym dniu roboczym. W weekendy i święta nie nadajemy przesyłek. ...

W jakich miastach realizowana jest dostawa?

Dostawa realizowana jest na terenie całej polski za pomocą firm kurierski oraz Poczty Polskiej....

Jak długo trwa dostawa zamówienia?

Czas dostawy uzależniony jest od wybranego przez Ciebie przewoźnika....

Czy mogę odebrać zamówienie w sklepie stacjonarnym?

Tak, mogą Państwo odebrać zamówienie w naszej siedzibie przy ul. Hodowlanej 9 w Tarnowie, po wcześniejszym uzgodnieniu z obsługą sklepu....

Ładowanie...
Prosimy czekać...
Zapisz się do newslettera i odbierz
bon 13zł na zakupy*
*Kod rabatowy jest ważny przez rok na zakupy powyżej 200zł
Napisz do nas